.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران؛
نماز جمعه امروز در شهرهای مازندران اقامه نمی‌شود
حجت‌الاسلام انتظاری گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا سوم بهمن ماه در شهرهای مازندران اقامه نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس ابلاغیه ستاد کرونای استان مازندران، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا سوم بهمن ماه در شهرستان‌های مازندران برگزار نمی‌شود.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران بیان کرد: بنا بر اعلام سازمان علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونای مازندران، وضعیت استان از لحاظ کرونایی، در وضعیتی است که امکان برگزاری نماز جمعه در هیچ یک از شهرهای استان وجود ندارد.

 

 

وی تصریح کرد: برای حفظ سلامتی نمازگزاران و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید۱۹ و در راستای اجرای طرح محدودیت‌هایی کرونایی، نماز جمعه این هفته هم در هیچ یک از شهر‌های استان برگزار نمی‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام انتظاری بیان کرد: شهرهای آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان‌های استان مازندران نیز در وضع نارنجی قرار دارند و به همین دلیل امگان برگزاری نماز جمعه وجود ندارد.

 

 

وی با تشکر از فعالیت مردم و مسئولان و همکاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در هفته‌های آینده بر اساس شرایط بهداشتی با هماهنگی نهاد‌های ذی ربط  اطلاع‌رسانی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.